پایگاه خبری تحلیلی دادمردان
امروز: پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

اوقات شرعی

فرشید در 13 سالگی و در خانه مادربزرگ مرا باردار کرد
دختر 10 ساله وقتی بخاطر ازدواج مادرش به خانه مادربزرگ پناه برد تصور نمی کرد در 13 سالگی باردار شود ودر نوجوانی مادری کند.

به گزارش دادمردان، این دختر که در شرایط بدی زندگی می کند از پدر بچه اش که خود را پنهان کرده شکایت داشته و با صلاحدید بازپرس پرونده تحت نظر مشاوره قرار دارد.

سهیلا که هنوز کودکانه حرف می زند در شکایت خود گفت: با مرگ پدرم شرایط بدی داشتیم تا اینکه مادرم ازدواج کرد و من به تصور اینکه خانه مادربزرگم بهتر از خانه ناپدری است به آنجا رفتم و متاسفانه از سوی یکی از پسران فامیل که برای مصرف مواد به خانه مادربزرگم می آمد هدف تجاوز قرار گرفتم.

وی افزود: افسرده شده بودم اما چاره ای جز ماندن در خانه مادربزرگم نداشتم بیشتر خودم را در اتاقی حبس می کردم تا اینکه در تلگرام با پسری به نام فرشید آشنا شدم و او وعده ازدواج داد احساس کردم فرشته نجاتم است و همین تصور برای اینکه از خانه مادربزرگم خلاص شوم باعث شد وقتی فرشید خواست به من تجاوز کند مقاومت زیادی نداشته باشم.

سهیلا ادامه داد: رابطه من و فرشید تا روزی که فهمید من باردار شده ام خوب بود و او ناگهان ناپدید شد فهمیدم فریب خورده ام برای سقط جنین اقدام کردم اما بدنم تاب این عمل را نداشت و شاید می مردم بخاطر همین بچه ام را به دنیا آوردم و چون سودی برای مادربزرگم نداشتم از خانه شان طرد شدم و به درخواست ناپدری ام نزد او و مادرم رفتم.

وی گفت:ناپدری ام از من و بچه ام حمایت می کند و مادرم خواست تا شکایت کنم و من نیز پذیرفتم.

بنابه این گزارش،با دستور قضایی فرشید بازداشت شد و ادعا کرد پدر نوزاد نیست و قرار است آزمایش دی ان ای راز این پرونده را فاش کند.

منبع:رکنا

سرویس : پرونده ویژه
تاریخ : ۱۳۹۵/۷/۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۲۵۰۶۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۳ + ۱
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۰:۱۰
معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی غدیر در زاهدان
به همت اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان مسابقه پیامکی غدیر در دهه ولایت و امامت برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.
۱۳۹۹/۵/۲۱ - ۰۷:۵۲
معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی غدیر در زاهدان
به همت اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان مسابقه پیامکی غدیر در دهه ولایت و امامت برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.
۱۳۹۹/۵/۱۶ - ۰۷:۲۴
اهدای خون کارکنان شواهای حل اختلاف شهرستان زاهدان
همزمان با اجرای مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با اهدای نذر خون به این طرح پیوستند.
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۱۷
اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در ۴۰ مسجد در سطح شهرستان زاهدان
رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان افزود: این طرح فعلا در ۴۰ مسجد در سطح شهرستان زاهدان و تعدادی از مساجد در شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۱۴
جهش تولید بدون ورود جریان حقوقدان کشور امکان پذیر نیست
جانشین فرمانده سپاه سلمان در بسیج اقشار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع حمایت از تولید و جهش تولید بدون ورود جریان حقوقدان در کشور امکان پذیر نیست و تا زمانی که جریان حقوقی وارد میدان نشود و گره های حقوق...
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۰۶
آزادی یک نفر از مجازات قصاص در زاهدان
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: به همت اعضای شورای حل اختلاف شماره 19 زاهدان یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان رهایی یافت.
۱۳۹۹/۵/۱۱ - ۰۹:۰۷
برگزاری دیدار مردمی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس
در راستای تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌های قضایی شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا نشست ملاقات مردمی حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به صورت ویدئو ...
۱۳۹۹/۵/۶ - ۰۸:۳۶
آزادی 50 زندانی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان از آزادی 50 زندانی توسط شعب سازشی زندان‌های استان در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.
۱۳۹۹/۵/۶ - ۰۸:۱۹
گره مشکلات مردم با تعامل و همکاری باز شود
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با تعامل و همکاری باید گره مشکلات مردم باز شود و نهادها و سازمانها نباید خود را کنار بکشند زیرا همه ما سرباز نظام هستیم و باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلا...