پایگاه خبری تحلیلی دادمردان
امروز: پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

اوقات شرعی

درد دل یک زن با همسرش
شوهرم سوار شدن من به ماشین پسرخاله ام را دید و ...
هرچه کوتاه آمدم و از حق خودم گذشتم، تو پرروتر شدی‌. خواسته‌هایم را نادیده گرفتم تا ادامه‌تحصیل بدهی. دلم خوش بود که پیشرفت می‌کنی و زندگی‌مان را می‌سازی. واقعا تلاش کردی و پیشرفت شغلی خوبی هم داشتی.

به گزارش دادمردان، روزی که مدیر شدی، از خوش‌حالی در پوست خودت نمی‌گنجیدی‌؛ اما آن‌قدر خودت را درگیر کار و شغلت کردی که دیگر برای من و بچه‌مان هیچ‌ وقتی نمی‌گذاشتی.

من همراه برادر یا مادر و پدرم به مسافرت می‌رفتم، درمیهمانی‌های خانوادگی و مجالس شادی و عزا شرکت نمی‌کردی و همیشه مرا تنها می‌گذاشتی‌.

شانزده سال از ازدواجمان گذشت. تو هرروز به کار خودت وابسته‌تر شدی و هرموقع خواستم حرفی بزنم، با پول دهانم را بستی‌. یک زن نیاز به توجه دارد‌، نیاز به تایید و تعریف و تمجید دارد‌، حداقل یک ایراد از من نگرفتی که دلم خوش بشود نظری درمورد من داده‌ای‌. نه به آراستگی‌ام توجه داشتی و نه حرف‌هایم را می‌شنیدی.

بله، آن‌روز من با خودروی پسرخاله‌ام از خانه‌مان رفتیم. تو ماشین را دیدی و داغ کردی؛ اما نمی‌دانستی برادرم ماشین را قرض گرفته تا بچه را دکتر ببریم. گوشی را برداشتی به مادرم زنگ زدی‌، با تهمت‌های ناروا آبرویم را بردی. نمی‌خواهم زن آقای مدیر باشم. دیگر دوستت ندارم. زندگی، پول و ماشین و خانه نیست. آرزوبه‌دل ماندم به من توجه کنی‌، با هم بیرون برویم و قدم بزنیم و من هم جلوی دوست و آشنا سرم را بالا بگیرم که شوهر دارم. فقط اسم تو با من بود و بس...

منبع:رکنا

سرویس : پرونده ویژه
تاریخ : ۱۳۹۵/۷/۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۲۵۲۰۱
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۸ + ۱۱
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۱۰:۱۰
معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی غدیر در زاهدان
به همت اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان مسابقه پیامکی غدیر در دهه ولایت و امامت برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.
۱۳۹۹/۵/۲۱ - ۰۷:۵۲
معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی غدیر در زاهدان
به همت اداره فرهنگی و کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان مسابقه پیامکی غدیر در دهه ولایت و امامت برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.
۱۳۹۹/۵/۱۶ - ۰۷:۲۴
اهدای خون کارکنان شواهای حل اختلاف شهرستان زاهدان
همزمان با اجرای مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با اهدای نذر خون به این طرح پیوستند.
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۱۷
اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در ۴۰ مسجد در سطح شهرستان زاهدان
رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان افزود: این طرح فعلا در ۴۰ مسجد در سطح شهرستان زاهدان و تعدادی از مساجد در شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۱۴
جهش تولید بدون ورود جریان حقوقدان کشور امکان پذیر نیست
جانشین فرمانده سپاه سلمان در بسیج اقشار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع حمایت از تولید و جهش تولید بدون ورود جریان حقوقدان در کشور امکان پذیر نیست و تا زمانی که جریان حقوقی وارد میدان نشود و گره های حقوق...
۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۰۸:۰۶
آزادی یک نفر از مجازات قصاص در زاهدان
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: به همت اعضای شورای حل اختلاف شماره 19 زاهدان یک نفر از مجازات حتمی قصاص در زاهدان رهایی یافت.
۱۳۹۹/۵/۱۱ - ۰۹:۰۷
برگزاری دیدار مردمی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس
در راستای تسریع در روند پاسخگویی به درخواست‌های قضایی شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا نشست ملاقات مردمی حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به صورت ویدئو ...
۱۳۹۹/۵/۶ - ۰۸:۳۶
آزادی 50 زندانی در شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان از آزادی 50 زندانی توسط شعب سازشی زندان‌های استان در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.
۱۳۹۹/۵/۶ - ۰۸:۱۹
گره مشکلات مردم با تعامل و همکاری باز شود
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با تعامل و همکاری باید گره مشکلات مردم باز شود و نهادها و سازمانها نباید خود را کنار بکشند زیرا همه ما سرباز نظام هستیم و باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلا...