پایگاه خبری تحلیلی دادمردان
امروز: شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵

اوقات شرعی

آرام آرام از شوهرم دور شدم و با شبکه های اجتماعی آنچنانی با پسر جوانی آشنا شدم و ..!
بدبختی و بیچارگی من از زمانی شروع شد که خواستم به روز و به قول معروف «آنلاین» باشم.

به گزارش دادمردان؛ به نقل از جام نیوز، فقط برای وقت گذرانی در اینترنت جست وجو می کردم و بیشتر اوقات در فضای مجازی بودم چرا که بی حوصله و بی هدف روزگار می گذراندم تا این که با بنیامین در شبکه های اجتماعی آشنا شدم. من و بنیامین همسن و سال بودیم و او خیلی خوب توانست با چرب زبانی و فریب کاری مرا شیفته خودش کند تا این که...


زن جوانی که با حالت غیرطبیعی در پارک ملت مشهد دستگیر شده و مدعی بود هیچ کسی را ندارد، به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: بدبختی و بیچارگی من از زمانی شروع شد که خواستم به روز و به قول معروف «آنلاین» باشم.

 

به همین خاطر هم قید همسر  و فرزندم را زدم تا با آن مرد حیله گر ازدواج کنم اما او روزگارم را سیاه و مرا همانند نخاله ای بی ارزش خوار و ذلیل کرد. قبل از طلاق زندگی آرام و ساده ای را در کنار همسر و دختر چهار ساله ام داشتم.

 

همسرم مرد بی ریا و ساده ای بود در واقع کاری به مد، اینترنت و رایانه نداشت. از آن جا که بیشتر دوستان و بستگانم طبق مد روز لباس می پوشیدند و زندگی تجملاتی داشتند اما همسر من آن قدر ساده و بی خیال بود که هیچ توجهی به خواسته های من نمی کرد و همیشه یک مدل لباس می پوشید و هیچ تغییری در آرایش و ظاهر خود نداشت. این موضوع باعث دلسردی من می شد به طوری که کم کم از همسرم فاصله گرفتم و با سیر در فضای مجازی با بنیامین آشنا شدم. او تک پسر خانواده بود و پدر و مادرش همه نوع امکانات رفاهی را برای او فراهم کرده بودند.

 

در ابتدای دوستی مان من از این که متأهل هستم سخنی نگفتم و فقط برای سرگرمی با بنیامین گفت وگو می کردم اما وقتی مدتی از ارتباط مان گذشت متوجه شدم که وابستگی و علاقه شدیدی به او پیدا کرده ام این بود که با بنیامین درباره همسر و فرزند خردسالم صحبت کردم و انتظار داشتم که با گفتن واقعیت های زندگی ام دیگر ارتباطش را با من قطع کند ولی بنیامین به من ابراز عشق و علاقه کرد و مدعی شد مرا با داشتن فرزند نیز دوست دارد و بعد از جدایی از همسرم با من ازدواج می کند. با شنیدن این حرف ها از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم چرا که فکر می کردم در چند قدمی خوشبختی و سعادت قرار گرفته ام بعد از آن بود که سر ناسازگاری با همسرم گذاشتم و اختلافات ما روز به روز بیشتر شد. به پیشنهاد بنیامین همسرم را متوجه ارتباطم با یک مرد غریبه کردم تا او زودتر مرا طلاق بدهد.

 

همسرم نیز به محض پی بردن به ارتباط من و بنیامین دادخواست طلاق داد و بعد از هشت سال زندگی مشترک و بدون هیچ گونه دریافت حق و حقوقی از شوهرم جدا شدم. در حالی که خانواده ام از این رفتار من به شدت خشمگین بودند و مرا سرزنش و طرد کردند از سوی دیگر با به عهده گرفتن حضانت دختر چهار ساله ام توسط پدرش احساس کردم تمام هستی ام را از دست داده ام و به سوی خانه مجردی بنیامین به راه افتادم. او مرا چند روزی در آن لانه فساد نگه داشت تا که برای او و دوستانش بساط مشروب خوری و استعمال مواد مخدر را فراهم کنم. مدتی صبر کردم و این گونه به زندگی با او ادامه دادم تا این که یک روز موضوع ازدواج دائم را مطرح کردم اما او گفت: همین یک ماه عقد موقت هم برایت زیاد بود! دیگر چیزی نمی شنیدم. دنیا پیش چشمانم تیره و تار شد و با مصرف مشروب آن خانه را ترک کردم و در پارک از حالت طبیعی خارج شده بودم که مأموران مرا دستگیر کردند. به گفته بنیامین من زن بیچاره و بی عاطفه ای هستم که با رها کردن خانواده ام دیگر هیچ کسی حاضر نیست با من ازدواج کند

سرویس : پرونده ویژه
تاریخ : ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۴۲۶۹۹۲
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۰ + ۱۰
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۰۶:۰۵
به هیچ عنوان جناح و مذهب در قضاوت ملاک نیست/درگیریهای طایفه ای موجب از بین رفتن سرمایه می شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین چیز در مقوله خدمت، توجه به انسانیت است و ما در بحث قضاوت و تصمیم گیری کاری به جناح و مذهب نداریم.
۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۰۰:۰۹
مریم؛ قدیسه فراموش شده/ اخراج از خانه حکم نامادری در برابر تعرض پسرش
دختری که این چند روز بارها، اخبار و نقل قول هایی از او را در خبرهای گوناگون دیده ام، حالا روبرویم ایستاده و انگار ، تنور دنیا او را خوب پخته که نه، برشته کرده و بارها سوزانده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۱۱:۲۷
پرونده کلاهبرداری کیشکور به دیدان عالی کشور رسید/ قاچاقچی بین المللی در انتظار صدور کیفرخواست
دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان به دیوان عالی کشور خبر داد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۹
در پارتی شبانه رییس دانشگاه چه گذشت؟+عکس
پسر جوان که در مهمانی در حال خوشگذرانی بود مورد ضربات پی در پی چاقو قرار گرفت.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۷
جنجال شجاعیان با کمالوند در جلسه فنی/ بزرگ‌ترها پا در میانی می‌کنند
بازیکن تیم گسترش فولاد در حالی از لیست ۱۸ نفره این تیم برای دربی تبریز خط خورد که این موضوع به جلسه فنی قبل بازی برمی‌گردد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۶
مدافع پرسپولیس همچنان خواهان جدایی
محمد امین آرام طبع در تمرین امروز پرسپولیس با لباس شخصی حضور یافت و تمرین نکرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۴
مدافع استقلال با تیم جدیدش به توافق رسید
مدافع تیم استقلال با تیم ماشین‌سازی به توافق رسید و به‌زودی با این تیم قرارداد امضا می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۳
جرم بدحجابی در قانون مجازات اسلامی
جرم عدم رعایت حجاب شرعی از لحاظ حصول نتیجه مجرمانه یک جرم « مطلق » بوده و صرف تحقق رفتار مجرمانه و تشکیل عنصر مادی در آن ، مرتکب را مستوجب مجازات قانونی می سازد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۲
اعتراض باشگاه تراکتورسازی به سازمان لیگ: چرا بازی‌های ما و پرسپولیس همزمان نیست!
باشگاه تراکتورسازی تبریز نامه‌ای اعتراض آمیز به سازمان لیگ ارسال کرد.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۱
موج جدید انتقادات به برانکو
موج جدید انتقادات به برانکو با جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و درخشش او در فولاد موج انتقادات به سمت برانکو ایوانکوویچ بابت صدور مجوز جدایی این بازیکن افزایش یافت.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۸
علت اجرای حکم اعدام در ورزشگاه نی‌ ریز
روابط عمومي دادگستري استان فارس با ارسال توضيحي در خصوص اخبار منتشر شده پيرامون اجراي حكم اعدام در ورزشگاه ني‌ريز و تبعات جهاني اين اقدام، تاكيد كرد كه مكان انتخاب شده فاقد زيرساخت‌ براي انجام فعالت ...
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۸
تاخیر اداره برق در جابه جایی تیرها دردسرساز شد
علی احمد یکی از شهروندان هیرمندی گفت: اداره برق این شهرستان با ایجاد گودال های بزرگ برای قرار دادن تیرهای برق جان کودکان کم سن و سال را به خطر انداخته است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۶
قاچاق انسان باز هم حادثه آفرید/ 15 مجروح بر اثر واژگونی خودروی وانت تویوتا+تصاویر
رئیس جمعیت حلال احمر شهرستان سیب و سوران گفت: شب گذشته واژگونی خودروی وانت تویوتا حامل اتباع افغان در محور رحمت آباد شهر سوران، 15 مجروح بر جای گذاشت.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۸
خبری بسیار مهم متهم پرونده «ستایش»! + عکس
وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» گفت: درخواست اعاده دادرسی در خصوص حکم پرونده را به‌زودی تقدیم مرجع قضایی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۷
سوسن وقتی خانه و ماشین بنز را دید بدون عقد رسمی باردار شد و .../ سرنوشت غم‌انگیز عروس ایرانی در اتریش +عکس
دختر دانشجویی که شوق تحصیل و زندگی در اروپا را در سر داشت پس از خواستگاری تلفنی مهندس ایرانی مقیم اتریش دل به رؤیاهای شیرین بست و از تهران راهی وین شد بی‌آنکه بداند در این سفر خیال‌انگیز چه سرنوشت غ...
۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۴
جیب بر اتوبوس های «تندور» را شناسایی کنید
با دستگیری متهم سابقه داری که اقدام به سرقت و جیب بری از مسافران اتوبوس های بی آر تی می کردپلیس از شهروندان درخواست کرد چنانچه از متهم شکایت دارند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۰
مرگ تدریجی سیستان و بلوچستان/ بیش از 10 هزار روستای جنوب شرق خالی از سکنه شد
بی آبی و بیکاری این روزها سبب شده که 33 هزار روستا در کشور خالی از سکنه شود که سهم جنوب شرق کشور بیش از 10 هزار روستا است.
۱۳۹۵/۱۱/۱ - ۰۷:۲۹
در پارتی شبانه رییس دانشگاه چه گذشت؟+عکس
پسر جوان که در مهمانی در حال خوشگذرانی بود مورد ضربات پی در پی چاقو قرار گرفت.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۴
تاخت و تاز بمب های متحرک در جاده های سیستان و بلوچستان/ افزیش تصادفات نتیجه جولان قاچاقچیان سوخت
در حالی قاچاق روزانه سوخت از سیستان و بلوچستان ۳برابر سوخت اختصاص یافته به استان است که جولان این قاچاقچیان سبب افزایش تصادفات در برخی جاده های استان نیزشده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۳
انتظار 6 ساله برای افتتاح یک بیمارستان 10 تختخوابی!/ وزیر بهداشت: خرداد 96 افتتاح می شود
6 سال است که مردم دلگان چشم انتظار افتتاح بیمارستان 10 تختخوابی این شهرستان هستند و هر بار یکی از مسئولین وعده افتتاح این بیمارستان را می دهد.