پایگاه خبری تحلیلی دادمردان
امروز: یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

اوقات شرعی

بخشش مهریه در طلاق توافقی چگونه است؟
قرار شده من مهریه ام را ببخشم و شوهرم من را طلاق دهد. هزینه و مدت زمانی که طول میکشد تا طلاق انجام شود چه قدر است؟ و آیا نیازی به حضور ایشان وجود دارد یا نه؟ و در تهران من به کدام دادگاه جهت انجام طلاق توافقی مراجعه کنم؟ طلاق توافقی

به گزارش دادمردان، قرار شده من مهریه ام را ببخشم و شوهرم من را طلاق دهد. هزینه و مدت زمانی که طول میکشد تا طلاق انجام شود چه قدر است؟ و آیا نیازی به حضور ایشان وجود دارد یا نه؟ و در تهران من به کدام دادگاه جهت انجام طلاق توافقی مراجعه کنم؟

 
 
پاسخ:

در طلاق توافقی همانطور که از نامش مشخص است تمام موارد براساس توافق انجام می پذیرد و زمان آن بستگی به تعیین وقتی دارد که دادگاه مشخص می نماید و در پاسخ به قسمت دوم سئوالتان بله خود همسرتان یا وکیلشان باید حضور داشته باشد .

 
 
 
سرویس : مشاوره حقوقی
تاریخ : ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۲۷۵۶۱
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۹ + ۲
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۹/۳/۱۳ - ۰۷:۱۹
تاکید حضرت امام خمینی (ره) بر اتکای به مردم و ترویج خودباوری
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: حضرت امام (ره) بر اتکای به مردم، ترویج خودباوری و قابل اتکا بودن نیروهای درونی تأکید ویژه‌ای داشتند به گونه‌ای که می‌توان گفت ایشان در زمینه‌ اداره ک...
۱۳۹۹/۳/۱۱ - ۱۱:۴۷
یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضائی فساد ستیزی در جامعه است
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضائی و سازمانهای وابسته را مبارزه با فساد در جامعه دانست و بیان داشت : همانطور که ریاست محترم قوه قضائیه بر فساد ستیزی در دستگاه...
۱۳۹۹/۳/۱۱ - ۱۰:۴۶
آزادی دو نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان از آزادی دو نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان خبر داد.
۱۳۹۹/۳/۱۱ - ۱۰:۲۵
برگزاري جلسه هم انديشي در زمينه استفاده از همياران شوراهاي حل اختلاف در سيستان و بلوچستان
رئيس شوراهاي حل اختلاف سيستان و بلوچستان از برگزاري جلسه هم انديشي در زمينه چگونگي استفاده از ظرفيت همياران شوراهاي حل اختلاف در سيستان و بلوچستان خبر داد.
۱۳۹۹/۳/۱۰ - ۱۱:۲۴
قوانینی که درست فهمیده نمیشوند: قتل های ناموسی و ماده های قانونی
ابهام‌ها و شرایطی که مواد قانونی فوق برای برداشت‌های شخصی افراد فراهم می‌کنند تا یک فرد بتواند هم به عنوان ضابط قضایی و هم مجری حکم وارد عمل شود، نتیجتاً موجب به وجود آمدن اتفاقات و حوادث غم‌انگیزی می...
۱۳۹۹/۳/۱۰ - ۱۰:۵۸
کشف 50 هزار لیتر "هیدرو کربن هیدروژنه" قاچاق در زابل
فرمانده انتظامی شهرستان "زابل" از کشف 50 هزار و 182 لیتر "هیدرو کربن هیدروژنه" قاچاق در بازرسی از 2 دستگاه تریلی نفتکش خبر داد.
۱۳۹۹/۳/۶ - ۱۱:۱۷
تحریم اخیر نشان ناکارآمدی و شکست نقشه های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی است
فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه ای اقدام اخیر رژیم تروریستی امریکای در تحریم تعدادی از فرماندهان و مقامات ارشد پلیس را محکوم کرد .
۱۳۹۹/۳/۱ - ۱۲:۲۲
صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن مسلمانان و کل بشریت است
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان گفت: صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است که برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا دفاع ملت مسلمان در مقابل اس...
۱۳۹۹/۳/۱ - ۱۱:۳۶
قدس نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی است
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
۱۳۹۹/۳/۱ - ۰۸:۴۱
مبارزه با رژيم اشغالگرصهيونيستي تا آزادي قدس شريف، آرمان انقلاب اسلامي و مردم ايران است
سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس، بر مبارزه با رژيم اشغالگرصهيونيستي تا آزادي قدس شريف تاکید کرد.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها